بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


دلایل جدایی مجیدی از استقلال از نظر من قانع‌کننده بود

 کسب 3 امتیاز در مسابقه با الجزیره می‌توانست شرایط آبی‌ها را به کلی تغییر دهد ولی این بازی مساوی شد تا همه چیز به دو دیدار آینده کشیده شود. خسرو حیدری هافبک راست استقلال در مورد بازی با الجزیره و مسائل مختلف دیگر گفت‌وگویی با خبرآنلاین انجام داده است. حرف‌های حیدری را می‌خوانید:

-در مورد بازی با الجزیره چه صحبتی داری؟

 

ما رفته بودیم 3 امتیاز را بگیریم و بازی استقلال در نیمه اول نشان داد فقط دنبال برد هستیم. ما در این نیمه خیلی خوب بازی کردیم ولی متاسفانه در نیمه دوم گل خوردیم.

-چرا استقلال در نیمه دوم نسبت به نیمه اول افت کرد؟

ما در نیمه اول خیلی انرژی گذاشتیم ولی الجزیره در بین دو نیمه تغییراتی را ایجاد کرد. ما از سمت راست حمله می‌کردیم ولی آنها در نیمه دوم دفاع چپ خود را عوض کردند تا بهتر دفاع کنند و به نوعی تیم ما را آنالیز کرده بودند. کار ما در نیمه دوم سخت شد در ضمن فشار مسابقات باعث شد که تا حدودی خسته شویم.

 

-قبول داری با پیروزی الریان کار شما سخت‌تر شد؟

ما باید صددرصد این تیم را در تهران ببریم. استقلال از دو بازی آینده حتما باید 4 امتیاز بگیرد؛ چون الریان در بازی آخر باید به مصاف الجزیره برود و احتمال دارد مقابل این تیم نتیجه بگیرد.

-چرا در این بازی تعویض شدی، آیا به خاطر مصدومیتی بود که قبلا تو را آزار می‌داد؟

 

همان‌طور که می‌دانید از ناحیه کشاله قبلا درد داشتم و در بین 2 نیمه بازی با صبا هم تعویض شدم ولی در این بازی دوست داشتم تا آخر بازی کنم که کادر فنی تشخیص داد تعویض شوم. آقای مظلومی ترجیح داد بیرون بیایم تا دوباره با بدشانسی مواجه و مصدوم نشوم.

 

-آقای حیدری! چرا در بازی‌های استقلال برخلاف بازی‌های پرسپولیس تماشاگران تیم شما استقبال خوبی ندارند و تعدادشان در ورزشگاه کم است؟

 

هواداران استقلال باید از تیمشان حمایت کنند و حضور آنها به طور حتم در روحیه حریفان تأثیر می‌گذارد. به عنوان مثال بازی ما با صبای قم بسیار مهم بود ولی استقبال هواداران کم بود. آنها باید در این شرایط حساس حضور گسترده‌ای در استادیوم داشته باشند. البته در مورد بازی پرسپولیس و الغرافه باید بگویم که حضور فرهاد مجیدی در ترکیب الغرافه، یکی از دلایلی بود که این مسابقه تماشاگران زیادی داشت و به نوعی برای هواداران پرسپولیس مهم بود.

 

-راستی در مورد حاشیه‌هایی که برای مجیدی به وجود آمد چه صحبتی داری؟

 

به هر حال او می‌خواست علاقه‌اش را به استقلال نشان دهد و از طرفی هواداران پرسپولیس هم واکنش نشان دادند و این مسائل در فوتبال طبیعی است.

-ولی خیلی‌ها معتقدند اگر مجیدی به استقلال علاقه داشت نباید این تیم را ترک می‌کرد؟

 

مطمئن باشید او مشکلاتی داشت و فکر می‌کنم دلایل جدایی مجیدی از استقلال از نظر من قانع‌کننده بود. اگر امکانش وجود داشت مطمئن باشید او می‌ماند تا به استقلال کمک کند.

 

- راستی او چرا در مورد جدایی از استقلال و خیلی مسائل دیگر سکوت کرده است؟

 

دلیلش را نمی‌دانم.

 

- در مورد لیگ برتر صحبت کن. آیا استقلال قهرمان خواهد شد؟

 

پیش‌بینی خیلی سخت است؛ واقعا نمی‌توان گفت چه تیمی قهرمان می‌شود. هر یک از مدعیان به این فکر می‌کنند که رقیبانشان امتیاز از دست می‌دهند و حالا باید دید در چهار بازی باقیمانده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 2 / 1391برچسب:خسرو حیدری ,مجیدی ,استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com